joi, 11 octombrie 2012

PLĂCINTĂ CU LĂMĂIE -LEMONOPITA

AVEM NEVOIE DE....





1 pachet cu foi de plăcintă
350 -400 gr iaurt grecesc
150 ml ulei
4 ouă
100 gr zahăr
vanilie
răzătura de la 2 lămăi
praf de copt


Batem ouăle cu iaurtul pănă acesta sa încorporat bine ,adăugăm zahărul ,uleiul ,vanilia si răzătura de la lămăi.
Foile de plăcintă le tăiem făși cu cuțitul sau le lăsăm la uscat si după aceea le spargem cu măna.
Adăugăm aluatul peste foile de plăcintă.....amestecăm bine pănă toate foile au fost încorporate si turmăm în tava unsă cu ulei.....la cuptor 180 C pentru 30-40 min.....


SIROP

2  căni cu zahăr
1 cană apă
zeama de la 2 lămăi





Se lasă la firt si după ce au fiert 5 min se ia de pe foc si se însiropează.............însiroparea se face , siropul fierbinte si plăcinta  caldă(nu fierbinte)...........POFTĂ BUNĂ!!!

2 comentarii:

  1. Stiu cu siguranta ca este foarte buna pentru ca am facut-o si eu mai demult,acum trebuie sa o refac si si fac poze.
    Nu stii ce pofta mi-ai facut cu ea.Pup!

    RăspundețiȘtergere
  2. MĂ BUCUR ,VERSIUNEA ACEASTA ESTE A MAMEI....EU SUNT CU PORTOKALA,EXISTĂ SI O VERSIUNE CU PORTOKALE .....PORTOKALOPITA AM FĂCUT-O MAI ÎN PRIMĂVARĂ.......TE PUP!!!

    RăspundețiȘtergere