duminică, 13 mai 2012

DROB DE PUI

 AVEM NEVOIE DE...


2 -3 buc piept de pui
500 gr ficăței,inimioare  de pui
7-8 fire de ceapă verde
1 legătură de mărar
2-3 fire usturoi verde
4-5 ouă
2-3 ouă fierte ( dacă vreți)



Punem piaptul de pui la fiart si spumăm,cănd sa fiart îl scoatem si îl lăsăm la răcit.În aceeași apă fiarbem si ficăței cu inimile( pe care le-am spălat si curățat)si le lăsăm si pe acestea la fiert.
După ce toate sunt fierte si căt de căt sau răcit se dau încet încet prim blender(eu jumătate din piept l-am tăiat cubulețe mici)înpreună cu verdeața.
Le amestecăm  bine pe toate  cu ouăle,punem sare si piper .
Într-o tavă în care am pus hărtie pegament,punem cam 2 degete din umplutură si adăugăm (dacă vreți si aveți) ouăle fierte ( eu am pus ouăle care sau spart de la cele pe care le-am vopsit) ,si deasupra a dăugăm iarăși umplutură.
Deasupra batem 1-2 ouă cu sare si piper, si întindem pe toată suprafața.
Dăm la cuptor 30-40 min la 180-200 C......POFTĂ BUNĂ!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu