miercuri, 18 decembrie 2013

CĂRNAȚI DE CASĂ

AVEM NEVOIE DE
 



2 Kg carne de porc
1 kg carne de vită
2 linguri de sare
1  lingură  ardei iute
2 linguri ardei dulce
1 1/2 linguri de piper măcinat
1 lingură de cimbru
2 căței de usturoi
2 căni cu supă de oase
 intestine de porc



 Pentru început trebuie carnea  să o tocăm ( la noi carnea a fost măcinată de soțul meu la măcelar acolo unde lucrează) așa că această parte a fost terminată repede ( carnea trebuie să fie destul de grasă ,dacă  nu este grasă mai puteți adăuga grăsime 500 gr)
Intestinele le-am cumpărat deja curățate dar a fost nevoie să  le mai spăl eu odată si să le las la sare cu oțet circa 1 oră după care le spălăm în mai multe ape.
Carnea o punem într-un vas mare ( lighean ) si adăugăm pest ea toate condimentele si usturoiul pisat ,amestecăm bine pănă ce condimentele au ajuns peste tot ,turnăm si supa de oase să devină compoziția mai moale .
Mașina pentru cărnați trebuie pregătită si punem tulumba pentru umplut cărnații.Luăm intestinul si îl tragem peste tulumbă ( îmi pare rău că nu am fotografiat si această parte )  la capăt după ce umplem puțin intestinul îi vom face un nod . Cu grijă si mișcări regulate vom umple intestinul ,dacă s mai întămpă să dați mai multă carne opriți-vă si așezați cu măna cernea pe intestin
După ce am terminat punem cărnați la aer 2-3 zile întrun loc răcorăs si dacă se poate lăsați  puțin  afară  ..


POFTĂ MARE !!!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu