miercuri, 5 decembrie 2012

CRAB CU SPAGHETTI-KAVUROMAKARONADA

ASTĂZI AM PRIMIT CEVA CRAB ,FOARTE ENTUZIASMATĂ M-AM PUS PE GĂTIT SI CE-A IEȘIT ......MHHH NU VĂ POT DESCRIE ,NEBUNIE!!!!


AVEM NEVOIE DE



4-5 Crabi
1 ceapă uscată
3-4 căței de usturoi
sos tomat
spaghetti
sare
piper
paprika iute
ulei de măsline




Prima dată trebuie să știm că crabul trebuie să fie proaspăt( si cel congelat este de asemeni înghețat viu) așa că trebuie să fie viu....stiu am mai auzit că, nu măncaăm animale vii ....uni dinte noi nu mănăncă,asta e....
Crabul se pune la fiert în apă clocotită ( mare atenție cănd manevrați crabul ,prinde cu cleștele orice si cănd zic orice ,ORICE).
După ce au fiert 10 min si am luat spuma ,schimbăm apa si îi mai lăsăm la fiert circa 20 -30 min.
Apa în care a-ți fiert ultima dată crabul opriți-o....între timp punem la prăjit ceapa si usturoiul ( eu personal usturoiul nu-l toc dar îl strivesc cu lama cuțitului)si după aceea sosul tomat si puțină zeamă de la crab.
Le lăsăm să fiarbă 5 min si după aceea punem si crabul si-l lăsăm si pe el alte 5 min .
În apa în care am fiert ( dacă mai trebuie mai adăugăm apă) adăugăm spaghetele si le lăsăm  la fiert atăt căt ne cere producătorul ( 12 -15 min)




Punem si spaghetele fierte peste sos si amestecăm bine....POFTĂ BUNĂ!!!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu