luni, 28 mai 2012

SUC DE SOC

 AVEM NEVOIE DE ...


10 flori de soc
10 litri de apă
1kg de zahăr
3 lămăi
1 felie de păine


A ...sucul de soc ,băutura copilăriei mele, m-am hotărît să fac si eu ...copilului meu.

Tot de la mama .... am avut florile de soc si rețeta infailibilă,zis si făcut  .
Am luat florile se soc si le-am  pus într-un lighean cu apă si le-am spălat puțin .
În 10  litri de apă am pus florile de soc ,lămăile tăiate felii si zahărul.,am amestecat bine si le-am pus în recipiente ( de obicei se pune într-un borcan de sticlă,eu neavănd decăt mai mici am împărțit cantitatea în ele).


Peste vom pune felia de păine  ,deasupra îl legați cu o bucată de tifon să respire ,lăsăm la loc însorit   si de 2-3 ori pe zi amestecăm lichidul.
Dacă sunteți norocoși să aveți 2-3 zile însorite .....să vă fie de bine ,dacă nu mai asteptați 1 zi 2......îl  stecurați bine si îl trageți în sticle .Îl păstrați la frigider si îl serviți cu cuburi de ghiață

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu