miercuri, 30 mai 2012

TORT CU CĂPȘUNI

AVEM NEVOIE DE ....



blat de tort
cremă de vanilie
dulceață de căpșuni
căpșuni proaspete
frișcă



Pentru că este sezonul căpșunilor  am zis să profit si eu  si vedeți ce a ieșit...



Zis si făcut,pentru că în congelator am mereu făcut un blat de tort l-am utilizat pe acela...despre blat nu mai discutăm găsiți rețeta pe blogg.


 CREMA DE VANILIE


500 ml lapte
100 gr zahăr
4 gălbenușuri
40 -50 gr amidon sau făină
zahăr vanilat sau esență de vanilie

Punem laptele pe foc cu zahărul si îl lăsăm pănă ajunge la punctul de fierbere,gălbenușurile le frecăm cu amidonul sau făina .
Cănd laptele ajunge la fierbere ,adăugăm gălbenușurile si amestecăm în continu.focul trebuie să fie mic ,la sfărșit adăugăm esenta.

Am tăiat blatul de tort în trei părți egale si .... am însiropat puțin si am adăugat si sirop din dulceață.
Am pus crema 2 linguri am întins-o pe toată suprafața egal si deasupra am pus căpșuni tăiate felii si 1 lingură de dulceață ....așa pănă  la sfărșit.
Deasupra am mai pus 1 lingură cu cremă ,am întins-o bine si pe mărgini si am început să tai în 1/2 căpșunile si să le așej la rănd.

Am decorat  mărginile cu căpșuni si frișcă....POFTĂ BUNĂ!!!



2 comentarii: