marți, 10 iulie 2012

TORT CU NUCI SI CREMĂ DE CIOCOLATĂ

AVEM NEVOIE DE....



BLAT DE TORT

CREMA 1
200 ml frișcă lichidă
150 gr zahăr brun
200 gr unt sau margarină
50 gr cacao
100 gr ciocolată
200 gr nuci  măcinate




Punem frișca pe foc cu margarina si zahărul,lăsăm la fiert la foc mic circa 10 -15 min.Cănd crema a început să devină vîscoasă punem ciocolata ,cacao si nucile si luăm de pe foc,lăsăm la rece pănă la asamblare.

CREMA 2

500 ml lapte
100 gr zahăr
4 gălbenușuri
40-50 gr făină sau amidon
esență de vanilie
200 gr ciocolată
100 gr nuci


Punem laptele cu zahărul pe foc si așteptăm pănă ajunge la punctul de fierbere.
Gălbenușurile cu făina sau amidonul le frecăm bine si le adăugăm peste lapte ,lăsăm 2-3 min să fiarbă la foc mic si se ia de pe foc,adăugăm vanilia .Ciocolata o topim si o adăugăm peste cremă si amestecăm bine.Lăsăm să se răcească si adăugăm nuci măcinate.




Așa cum stiți blatul trebuie făcut cu măcar o zi înainte .
Tăiem blatul în 3 feli si nu îl însiropăm deloc.


Punem prima parte din blat si peste ia punem crema nr 1 , blat si  cremă nr 2 ,blat si oprim  din crema nr 2 pentru decor 2-3 linguri pe care le întindem cu un cuțit sau spatulă.......decorul este lăsat la latitudinea voastră.....POFTĂ BUNĂ!!!!

6 comentarii:

  1. Sint la dieta, dar daca servesc feliuta din ultima poza, cred ca nu ma ingras, nu ?! Doar e virtuala... Dar acum mi s-a facut pofta de o felie adevarata... cred ca ma duc sa maninc macar o bucatica de ciocolata, ca sa-mi treaca pofta... Pupici !

    RăspundețiȘtergere
  2. SI EU SUNT O VIATĂ LA DIETĂ..SI NIMIC,AȘA CĂ M-AM HOTĂRĂT..CEVA CU CIOCOLATĂĂĂĂ !!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu nu-s deloc la dieta.Primesc o bucata maaaare?Cred ca nu am sa ma satur vreodata de ciocolata.
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  4. E DACĂ E AȘA ..SERVEȘTE-TE!!!TOT CE ESTE CU CIOCOLATĂ ..HHHHHHHHHHH PREFERATA MEA !PUP!!

    RăspundețiȘtergere
  5. Tortul cu nuca e minunat!Specialitatea soacra-mii:)

    RăspundețiȘtergere
  6. MULȚUMESC...SOȚUL A COMENTAT,NU MAI TREBUIA NUCĂ.....ESTE FOARTE BUN SI AȘA....!!!

    RăspundețiȘtergere