sâmbătă, 10 noiembrie 2012

TORT CU PIERSICI

AVEM NEVOIE DE ....



blat de tort
400 gr frișcă vegetală
400 gr piersici





Acesta sa vrut un tort ușor ,pe placul soțului meu ,tortul nostru de zi cu zi....


Despre blat nu mai are rost să vă vorbesc ....îl puteți găsi pe blogg.

Piersicile au fost luate din compot....am primit un compot cu piersici splendid si am zis să nu îl las așa nevalorificat ..... si am si utilizat si siropul din compot pentru a însiropa blatul....

Blatul  pe care l-am făcut cu o zi în urmă ,îl tăiem în trei părți egale .
Frișca vegetală bătută si lăsată la frigider pînă o utilizăm..

Luăm unul dintre blaturi si îl însiropăm cu siropul din compot( eu personal îl însiropez cu o pensulă),cănd blatul a fost bine însiropat ( aceste este un tort siropos ..pentru cei ce nu vor așa de însiropat blatul ...punem mai puțin)....adăugăm 1/2 din frișcă si pumen piersicile tăiate feliuțe sau cubuețe...același lucru facem si cu celălalte părți iar la sfărșit acoperim tot tortul cu frișcă si ornăm cu pirsici....POFTĂ BUNĂ!!!






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu